Zenegy

Fremtidens lønsystem – lækker app og stor funktionalitet. Meget mere end et lønsystem

Om Zenegy

Zenegy er et lønsystem til alle typer og størrelser af virksomheder.

Zenegy er et nemt og flexibelt lønsystem – og meget mere. Oplev, hvor nemt det er at administrere løn med Zenegy.

Som det eneste lønsystem, kan du nu invitere nye medarbejdere til selv at udfylde CPR nummer, bankoplysninger og kontaktoplysninger. Det foregår elektronisk online. På det tidspunkt du opretter, modtager din nye medarbejder en mail med invitation til at taste oplysninger.

Endelig et lønsystem, der fokuserer på medarbejderne og gør en forskel for dem. Systemet tilbyder let og overskuelig tidsregistrering, tilføjelse af pårørende, overblik over nuværende og tidligere løn samt km-penge og lignende. Medarbejderen kan også, i forbindelse med timeregistrering, skrive hvilke arbejdsopgaver, der er udført i tidsrummet.

Systemet har en skræddersyet B-indkomst afregning, der sikrer at dette bliver gjort hurtigt og effektivt. Derfor er det nu slut med lange ventetider fra skat omkring skattekort.Her er altså endnu en stærk løsning, når det gælder automatisering og optimering af dit digitale bogholderi.

Zenegy er et fantastisk lønsystem, der kan vokse med din virksomhed og løbende sørger for at der altid er styr på lønadministrationen.

Hurtigt og intuitivt

Nem registrering af tid og km samt udlæg

Automatisk lønbogføring

Inviter medarbejdere via mail

Zenegy

Bag virksomheden

Zenegy er et lønsystem til alle typer og størrelser af virksomheder. Med sin åbne platform kombineres innovation med brugervenlighed, og de arbejder desuden tæt sammen med bogholdere og revisorer – alt sammen for at skabe en bedre lønoplevelse. Zenegy har også et HR modul, hvor man på en nem og overskuelig måde kan holde styr på medarbejdernes dokumenter, enheder og adgange, samt tilføje kontaktoplysninger på medarbejderens pårørende. Hovedkontoret er i Hørsholm, hvorfra de arbejder mod at bane vejen for en helt ny generation af lønsystemer. Læs mere her.

Klik her, hvis du vil se en sammenligning mellem de forskellige lønsystemer.

Jes Tækker Stemann Brinch

Jes Tækker Stemann Brinch er founder og CEO i Zenegy. Jes har 15 års international erfaring med SaaS, web-og mobiludvikling, markedsføring og projektledelse – senest som forretningsudviklerdirektør ved e-conomic. Jes er drevet af at skabe resultater og hans mange gode idéer er drivkraften bag. Idéen til at skabe Zenegy fik han under tiden hos e-conomic, og siden da er det gået hurtigt. Foruden at drive selskabet fremad og sætte den overordnede strategi er Jes også aktivt involveret i design, udvikling og kundekontakt.

Værktøjer til økonomistyring som vi arbejder med

  • Alle
  • Bilagshåndtering
  • Debitorstyring
  • Lønsystemer
  • Økonomistyring
  • Øvrige værktøjer
  • Projektstyring
Alle
  • Alle
  • Bilagshåndtering
  • Debitorstyring
  • Lønsystemer
  • Økonomistyring
  • Øvrige værktøjer
  • Projektstyring
Billy logo blå baggrund

Billy

budget123 logo

Budget123

contractbook

Contractbook

corpay one logo black3 1

CorpayOne

Crediwire

Crediwire

danløn

Danløn

visma dataloen

Dataløn

e-conomic logo

E-Conomic

2 fakturafil logo qfz75kakai30h1oo0j7w76cm6mu574he2eihs6iops

Fakturafil

farpay logo

Farpay

kontolink

Kontolink

344287845 3518242418442728 4939990775354610501 n qk7q53g38kzg86y1qvbp0fzzr5au2en59g2b0f1cbk

Leaf

Likvido

Likvido

minuba logo qfz75kakai30h1oo0j7w76cm6mu574he2eihs6iops

Minuba

Navision

Navision

Novemberfirst

November First

pleo logo

Pleo

salary logo qfz75kakai30h1oo0j7w76cm6mu574he2eihs6iops

Salary

Timelog

Timelog

whistleblower

Whistleblower Software

zenegy

Zenegy

Frederik Sandgrav

Hvad siger du til at modtage vores nyhedsbrev?