Digitalt orienteret regnskabskonsulent med controller erfaring

37 visninger

Vi søger din hjælp til vores team af dygtige regnskabskonsulenter, som håndterer en lang række kunder. Dit arbejdssted vil være Hillerød og eventuelt i perioder også hos kunder. Der er selvfølgelig også mulighed for at arbejde hjemme, samt stor fleksibilitet i forhold til hvornår og hvordan du arbejder.

Du får ansvar fra dag ét

Du er med i front fra første arbejdsdag, og her er sjældent langt fra idé til handling. Du får en hverdag, hvor prioriteter skifter, og du bliver udfordret og tager ansvar for egne kunder. Vi sørger for, at du bliver fagligt udfordret, da virksomheden især har fokus på anvendelse af digitalisering i regnskabsfunktionen. Vi er her for at gøre en væsentlig forskel for vores kunder. De skal spare tid og bekymringer, når vi står for deres bogholderi og regnskab. Vi arbejder ud fra følgende mantra:

  • Kunden først
  • Kommunikation der er til at forstå

…. med andre ord – vi vil lave verdens bedste bogholderi for vores kunder.

Jobbet

Vi har behov for dig i vores onboarding team, som styres af en teamleder. Onboarding teamet er det første team som kunderne møder, når de bliver kunder hos os.

Her sørger vi for at tingene kører på skinner inden kunden kommer ud i 1 af vores 2 teams med regnskabskonsulenter.

 

Opgaverne er derfor forskelligartede, så du skal være klar på lidt af hvert.

Opgaverne kan være for at nævne nogle stykker:

  • Sørge for at Saas løsningerne på kunden virker.
  • Månedsafstemninger
  • Rapportering (moms m.m.)
  • Hjælpe vores kollegaer med aflevering af færdigt materiale til årsregnskab til revisor.
  • Budgettering (herunder budgetopfølgning, forecast, likviditetsbudgetter samt cash flow) til kunderne – eksempelvis via Budget123
  • Løbende dialog med kunderne med afstemning af forventninger

Vil du hjælpe med at udvikle vores forretning?

Har du lyst til at være regnskabskonsulent i Sandgrav Solutions, forventer vi, at du:

  • Har en uddannelse på Erhvervsakademi/Merkonom/HD- niveau eller andet, hvor du har beskæftiget dig med både økonomi og IT
  • Har stor erfaring med e-conomic og gerne også Dynamics 365 Business Central/NAV
  • Besidder en stærk analytisk og forretningsmæssig forståelse
  • Er detaljeorienteret og struktureret i din arbejdsform
  • Har baggrund fra revision eller regnskabsfunktion
  • Er som person moden og kan bevare overblikket – vi har til tider meget travlt
  • Har let til et godt grin i en hektisk hverdag

 

Sandgrav Solutions er 100% ejet af og stiftet af Frederik Sandgrav. Virksomheden har en markant profil inden for digitalisering og drift af regnskabsfunktioner for andre virksomheder. Igennem de sidste år har Sandgrav Solutions styrket sin profil yderligere og har kunnet tiltrække en række spændende kunder.I Sandgrav Solutions får du kollegaer, der lige som dig ønsker det bedste for kunderne. Vi har en høj faglig stolthed og arbejder sammen for at komme i mål. Vi har verdens bedste kunder og der kommer mange af dem. Vores forretning vokser p.t. med min. 50% hvert år. Vi blev kåret som gazelle i 2017, 2018 og 2019 – og har en klar forventning om, at denne udvikling vil fortsætte mange år frem.

Vi er en virksomhed der stadig er i vækst og har følgende frynsegoder.

  • Fleksibel arbejdstid
  • Fleksordning
  • Pensionsordninger inkl. Sundhedssikring og online lægehjælp
  • Sociale arrangementer
  • Uddannelsesmuligheder, herunder interne og eksterne kurser
  • Kaffebar

Kan du se dig selv hos os?

Så søg job ved at sende en mail til job@sandgravsolutions.dk . Vi holder løbende samtaler og kan derfor vælge den rette kandidat hurtigt. Så skynd dig at sende os din ansøgning – vi glæder os til at høre fra dig.

 

Hov, vent !

Hvad siger du til at modtage mit nyhedsbrev? ✔️ Spartidogpenge ✔️ Verdens bedste bogholderi ✔️ Nyt på techfronten ✔️ Den Luddovne Bogholders hjørne Og meget andet - tro mig, det bliver ikke kedeligt, så er du advaret!