Pleo logo - et moderne firmabetalingskort

Pleo

Verdens mest effektive løsning til kvitteringer

Pleo tilbyder et mastercard debit, de selv har udstedt. Det betyder, at de ved præcis, hvad der foregår live hele tiden. En medfølgende app sørger for, at du altid har styr på dine kvitteringer.

Pleo er den absolut nemmeste løsning omkring kvitteringer. Hver gang du bruger kortet, vil en notifikation på din telefon minde dig om at tage et billede af din kvittering. Det er ikke noget du behøver gøre med det samme, du kan altid gå ind på din app og se om du “skylder” nogen billeder af kvitteringer.

Systemet kan oftest selv klassificere/kontere dine udgifter, så det eneste du skal bekymre dig om, er at fotografere dine kvitteringer. Udover kortholder, kan den ansvarlige i virksomheden hele tiden holde øje med brugen af kortet.

jofrna3ntc8y1tf4rs3 smarte features:

· ØJEBLIKKELIG PUSH-BESKED PÅ SMARTPHONE NÅR KORTET BRUGES – Det betyder, at brugerne venligt bliver påmindet om, at der skal tages et billede af kvitteringen. Samtidig kan man altid følge med i appen og se, hvilke kvitteringer der mangler.

·  AUTOMATISK KATEGORISERING AF UDGIFTER – Pleo foreslår, baseret på historik og navnet på det firma du bruger dit kreditkort hos, hvilken udgiftskategori udgifterne tilhører. Disse kategorier kan man linke op til kontoplanen, så udgifter automatisk er konteret når de skal bogføres. Hvis du bruger E-conomic, importeres billederne sammen med pågældende udgift, med over i systemet.

·  LØBENDE OVERBLIK – Teamledere og administratorer kan løbende via dashboards holde øje med, hvor mange penge der bliver brugt af hvilke afdelinger og brugere, samt hvorvidt der mangler kvitteringer.

1

Automatisk bogføring

2

Push-notifikation så du altid har styr på bonner

3

Live overblik over forbrug

4

Aktiver kort og udlever til medarbejder på sekunder

5

Altid overblik over manglende kvitteringer

6

Kontrol og begrænsning af forbrug

jwz05twhvyorpa10np

Virksomhedsbeskrivelse

Pleo er en firmakort-løsning, som klarer dine udgiftsrapporter og gør det lettere at håndtere din virksomheds udgifter

Pleo

Pleo.io er en af de største revolutioner indenfor bogholderi de seneste mange år. Systemet er integreret med en række af de mest populære bogføringsprogrammer, så der ikke skal bruges tid på manuelt arbejde i forbindelse med bogføring af kvitteringer.

PLEO betalingskort er en elegant måde at give dine medarbejdere handlefrihed samtidig med at du ikke selv mister overblikket. Du har altid styr på hvem der har brugt penge på hvad. Nye medarbejdere kan med det samme få udleveret et firmakort og kan være igang på få sekunder.

Pleo logo - et moderne firmabetalingskort

Værktøjer til økonomistyring som vi arbejder med